Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

CODEMO

Chrzanów

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Wykorzystanie wizytówki firmowej – poznaj jej zalety

Autor: CODEMO, publikacja: 2017-06-27

Istnieje wiele sposobów na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Możesz rozpocząć kampanię reklamową, utworzyć witrynę internetową, zorganizować wydarzenie lub zrealizować strategię social media. Ale jedną z najpotężniejszych broni w Twoim arsenale marketingowym jest… Twoja wizytówka!

Zdjęcie nr 1

„Wizytówki są wygodne”. Kochamy wygodę, a wizytówki to szybki i łatwy sposób wymiany danych kontaktowych. Wizytówki są wystarczająco małe, toteż zmieszczą się w portfelu, kieszeni lub torebce.

„Wizytówki są przestarzałe, łatwiej jest nawiązywać kontakty w sieci”. To nieprawda. Wizytówki firmowe są niezastąpione. To one reprezentują Twoją firmę, produkty, które proponujesz lub usługi, które wykonujesz. Przedstawiają ją w korzystnym świetle. Mimo że większość osób może bez problemu znaleźć Cię w sieci, profesjonalna wizytówka świadczy o Twoim sukcesie. Najważniejsze jest pierwsze wrażenie!

„Nie zapomną, jeśli wręczysz im wizytówkę”. Nie przypuszczaj, że telefon zacznie dzwonić po przekazaniu wizytówek firmowych. Twoja wizytówka ma na celu uzyskanie pozytywnego wrażenia i udostępnienia danych kontaktowych. Jest to jednak jedno z wielu narzędzi, którymi dysponujesz.

„Udostępnij swoją wizytówkę tak wielu osobom, jak to możliwe, aby zmaksymalizować Twoje wysiłki”. Twoja wizytówka powinna zawierać dane osobowe, stanowisko lub zawód, nazwę firmy, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail i stronę internetową firmy. Może również zawierać adres firmy i informacje dotyczące mediów społecznościowych związanych z prowadzoną działalnością.

„Wysokiej jakości, unikalna i wyjątkowa pod względem estetycznym wizytówka firmowa wyróżnia się na tle konkurencji”. Tak, jakość Twojej wizytówki jest ważnym elementem. Zastanów się, kiedy ktoś wręczył Ci wizytówkę, która została wydrukowana w domu z perforowanymi krawędziami. Wizytówki są inwestycją, a ciężar papieru i ogólna jej kompozycja robi różnicę.

Zdjęcie nr 2

Technologia zmieniła oblicze biznesu, ale nie zastąpiła wizytówek. W rzeczywistości je urozmaiciła, co sprawia, że dzisiaj są jeszcze użyteczniejsze. Koszty produkcji i wydrukowania wizytówek są niskie, a korzyści wysokie. W rezultacie wartość rynkowa wizytówki jest bardzo duża.


Opracował:
Monika Ostrowska
CODEMO

Strony internetowe - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 18 471 Specjalistów od Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: